שיעור בשידור חי

  • אודות שיעור בשידור חי
  • טיפים פדגוגיים
  • טיפים לארגון הלמידה
  • טיפים טכניים

 

 

yes שיעור ארוך אינו בהכרח שיעור טוב – נסו ליצור שיעורים תמציתיים, ולחלק כל-אחד מהם לפרקים קצרים.

 

yes  הקפידו לוודא שהסטודנטים קשובים – בהצבעה, סקרים, פעילות ועוד. בעזרת שיתוף מסך, נוכל גם להשתמש בכלים חיצוניים כגון ענן מילים, מפות חשיבה, מסמכים משותפים ועוד.

 

yes  מומלץ שהשיעור יהיה במתכונת של דיאלוג ושיח – בנוסף לדיון במיקרופונים פתוחים, שאלו שאלות ובקשו שכולם יענו בצ'ט. כך תבטיחו שכל הסטודנטים יידרשו לגבש עמדה ולא רק מי שהצביע או פתח מיקרופון.

 

yes  במקרה של הרצאה ארוכה, ניתן לחלקה לחלק סינכרוני (שידור חי) וחלק אסינכרוני (ב-Moodle ). כך למשל ניתן לשלוח לתלמידים לפני השיעור מטלה מטרימה, ובהרצאה הפרונטלית להתמקד בפתרון, בהרחבה ובהעמקה. לחילופין, ניתן לערוך הרצאה ולשלוח את הסטודנטים לבצע, כל אחד בזמנו, מטלה שתסכם את השיעור.

 

yes  גם הסטודנטים יכולים לשתף מסך – תנו להם להציג.

 

yes  כדאי לעשות שימוש במדיה עשירה – תמונות, סרטים, קטעי קול

 

yes  נצלו את יתרונות המדיום – חלוקה מהירה לקבוצות, מענה נוח לסקרים, משלוח קישורים, שימוש בצ'ט לשאלות ועוד

 

 

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive